I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 9 May 2012

La Tahzan...ALLAH..terima kasih=')

Assalammualaikum..in d name of ALLAH..most merciful n most compassionate









ALLAH...
terima kasih atas ujian itu..bertapa berat ujian mu YA ALLAH..aku tak mampu hadapinya sendirian tanpaMU di sisiku..

ALLAH...
terima kasih kerana kau masih mencintaiku..menyanyangiku kerana  itu kau mengambil ku kembali kepadaMU  YA ALLAH...

ALLAH...
terima kasih kerana kau masih menyedarkanku..menyakinkan ku bahawa kau selalu di sisi ku walaupun aku hampir-hampir putus asa..

ALLAH...
terima kasih atas seggala-galanya..kadang-kadang aku khilaf hingga aku lalai dan hampir-hampir melupakan mu YA ALLAH...

ALLAH....
teguhkanlah keimanan dalam diriku supaya aku dapat  hadapi segala ujian yang akan kau berikan kepadaku...

ALLAH..aku redha atas segala ketentuan yang telah kau berikan..terima kasih ALLAH atas cintamu itu...





ALLAH, Dia selamanya ada..untuk saya, awak, mereka, dan kita..♥♥

ohh ALLAH..PLEZ FORGIVE ME..I'M STRONG ON MY OWN BUT WIF U BY MY SIDE I MUCH STRONGER N NEVA ALONE...=')

No comments:

Post a Comment