I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 27 May 2012

Sungguh..mati itu bila-bila

Assalammualaikum..in d name of ALLAH..most merciful n most compassionate..

hye u allzz..pew khabar semua hari ini..hope semua chat-chat jew..thankz to ALLAH coz still give chance to breath..ALHAMDULILAH...urm..act,sy baru balik ziarah atok sedara sy baru meninggal....dya meninggal  around 12.30 o'clock mornin ..dat time sy otw bak to kluang..act atok sedara sy accident then  part yg teruk sangat ialah chest dya..doctor pun tak boley nak selamatkan dya dah..tak pew r...dah ajal dya.semoga ALLAH  mecucuri rahmat ke atas rohnya dan juga di tempatkan orang yg beriman,,amin...if ALLAH nak ambil nyawa kita kejap jew kan..without warn,DYA boley ambil anytime...MALAIKAT MAUT menjeguk kita 44 kali dalam sehari..so u all calculate r bpe mnute dya datang menjeguk kita..sungguh,mati itu bila-bila,,sesaat pun tidak...=(

kadang-kadang kita terfikir,bilakah kita akan menghadap yg esa?adakah sekarang,kejap lagi,esok,,kita pun tak tahu
adakah dah cukup semua amalan kita untuk di bawa ke sana??
bolehkan kita menjawab semua pertanyaan malaikat itu dengan lancar tanpa sebarang ketakutan?

YA ALLAH..sedey sangat bila orang baca talkin tadi,,insaf jadinya..kita dibuat daripada tanah ,then we'll turn back...kita sorang-sorang jew dalam tu,,tak ada sape pun nak temankan dah..kita akan tinggalkan orang yg kita sayang,tinggalkan harta dan kekayaaan,tinggallkan semua yg ada kat dunia nie..hanya amal yg soleh jew jadi bekalan di sana..

YA ALLAH...permudahkanlah aku ketika menghadapi sakaratul maut..aku tahu ianya amat sakit...YA ALLAH,,=(,,,

No comments:

Post a Comment