I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 25 December 2013

Thank You ALLAH=')

Assalammualaikum. In the name of ALLAH most compassionate and most merciful.

Fuhh. Fuhhh * Tiup sikit habuk-habuk dalam blog nie. Hehe. Hye-hye awak, awak dan awak. Ape khabar? Saya harap awak, awak dan awak semua sihat dan sentiasa dilindungi ALLAH, in shaa ALLAH. Lame saya tak menaip coretan dalam blog ni. Busy, busy and always busy. Sorry! Awak tahu kan yg saya tengah final sem ni ha. So don't have much time. Mesti rindu kat saya kan?? Haaaaa. Baik admit cepat! Haha. Ok2, now back to our story. Btw, I've good news. Yeaahhh!

***PART 1***

Alhamdulilah, i'm done for all my FYP (Final Year Project) presentation. Everything go with smoothly. Thank you ALLAH kerana permudahkan urusan-urusan kami semua. 1 day before my presentation , i'm really felt down. I don't know why =(. Sudden, I've low confident level. Then, saya call mama dan terus nangis. Seriously need mama and support. But alhamdulilah, lepas dengar suara mama dan kata-kata semangat, naiklah sikit confident tu. In the same time, kawan saya pun beri support then dya cakap " i doakn yg terbaik. jgn takot2. confident buat . janji u fhm ape yg u buat" Tu saya cuba tenangkan diri sendiri dan cari kekuatan . Alhamdulilah, saya dapat spirit tu='). Thankz ALLAH. Dengan rezeki ALLAH  yg unexpected group saya bersama partner-partner kesayangan katanya iaitu san dan shahir, telah dapat 2nd place dalam karnival inovasi. Memang saya dan teammate tak sangka, akan masuk final dan menang. Hee. Miracle. That's awesome moment.

Btw, semua orang tertanya-tanya including panel. What's mean by TSH? Haha. Is like something nama lain dari yg lain. Yarh! U got the point. So dengan confident saya jawab "act, combine with our group name, me (TASHA), SHAHIR and HASSAN. Like our branding, one find day. hee=0

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ma, pa, family, SV En Mohd, my beloved teammate San dan Shahir, lecturer, BFF, kawan-kawan dan semua yang terlibat atau tidak terlibat yang mendoakan saya dan teammate. Terima kasih kepada awesome panel Tuan Hj Azlan, En Zaurin, Dr Rie dan Dr Rosli yg memberikan the killer ques . Hehe. But in the same time, give us knowledge too. Dear my teammate, saya nak minta maaf banyak-banyak if ada kekurangan, or saya tak dapat nak bantu for the fully time dan juga full report yg agak pelik bila u all baca. Hehe. U all terpaksa jugalah mengajar dan melayan saya ni ha. Maklumlah, tak Berapa expert sangat dalam hal macam ni. Halalkan semuanya ye. Anyway, both of u are the best partner! Thank you again. Saya doakan teammate saya berjaya dunia dan akhirat. Lepas ni, if fly or move mana-mana, jangan lupa sha ok. Take care=')

Teruskanlah tebang, rentaslah langit cita-citamu. Pergilah ke mana sahaja, asalkan Iman terjaga.




Memory with our SV En Mohd
With my group 006
Our project TSH GENERATOR
TSH GENERATOR poster
Memory with teammate and project=')
Alhaamdulilah. 2nd winner in karnival inovasi
Keep smile on u! Thank you ALLAH

No comments:

Post a Comment